Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

Sarra

Jag står inför valet att välja redovisningsbyrå i Stenungsund och blir lite snurrig av alla alternativ. Vad skulle ni säga är de viktigaste sakerna att tänka på? Jag är en ganska liten företagare, så jag behöver någon som förstår mina behov och inte bara behandlar mig som en i mängden. Bra kommunikation och att de är lätta att få tag på är också viktigt. Några tips eller erfarenheter att dela med sig av?

#33249 Svar

Emma

Det är en bra fråga, och jag kan dela med mig av mina erfarenheter! För mig var det viktigast att hitta en byrå som var lokal och engagerad i mitt företag. Jag valde Revisionsbyrå Stenungsund – Nordenhams och det har varit ett jättebra val. De är kunniga, snabba och har alltid tid för mina frågor. Att de är auktoriserade kändes också tryggt. Dessutom är de proaktiva och ger mig bra råd om hur jag kan förbättra min ekonomi. Se till att du träffar några olika byråer innan du bestämmer dig!

#33250 Svar

Lola

Det är intressant att se hur olika företagare värderar olika saker när det kommer till redovisningsbyråer. Vissa lägger stor vikt vid priset, medan andra är mer fokuserade på kompetens eller personlig service. Det beror ju helt på vilka behov och prioriteringar man har som företagare. En bra kemi med redovisningskonsulten är nog underskattat också, det är ju en relation man ska ha under lång tid.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Svar till: Vad är viktigast när man väljer redovisningsbyrå i Stenungsund?
Din information:

8 + 1 =