Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

Alexa

Jag hoppas på lite tips här! Jag söker med ljus och lykta efter underkläder som verkligen prioriterar komfort för dagligt bruk. Ofta känns det som att man får kompromissa – antingen är de snygga men obekväma, eller bekväma men inte så tilltalande. Har ni några favoritmärken eller modeller som ni upplever är både otroligt sköna att ha på sig hela dagen och som samtidigt känns fräscha och av god kvalitet? Jag vill slippa känna att något skaver eller sitter åt när jag rör mig.

#33279 Svar

Madilyn

För mig har det varit en ständig jakt för att hitta den perfekta balansen, men jag har verkligen hittat guldklimpar på https://www.bjornborg.com/se/ . Deras underkläder är designade för att ge optimal komfort utan att tumma på stilen. Jag gillar särskilt att de har ett brett utbud som passar alla smaker, oavsett om man föredrar diskreta eller mer färgglada underkläder. Kvaliteten är dessutom fantastisk, vilket gör dem till ett hållbart val i längden. Jag rekommenderar starkt att titta in där om du letar efter något som är både skönt och snyggt för varje dag.

#33280 Svar

Tamara

Det är fascinerande hur ens val av underkläder kan påverka hur man känner sig under en hel dag. Många lägger stor vikt vid ytterkläder, men de plagg som är närmast kroppen är egentligen minst lika viktiga för välbefinnandet. Materialval, passform och design spelar alla stor roll för att man ska kunna känna sig bekväm och fri i sina rörelser. Det handlar om en grundläggande komfort som ofta tas för given tills den saknas.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Svar till: Vilka underkläder rekommenderar ni för bästa komfort varje dag?
Din information:

9 + 1 =